People fear me

Da, chiar asa. Asta se intampla mai demult, nu de ieri de azi. Inainte mult mai rar, dar mai nou din ce in ce mai des. Sunt arsa financiar mai nou din frica. Si da, people fear me.  Sau cel putin asa li se pare. Intr-un fel sau altul. Se simt amenintati de mine mai mult sau mai putin. Din diferite motive.

Mai recent asta se manifesta mai abitir. Imi aud tot felul de jigniri mai mult sau mai putin adevarate. Unele provin din lipsa de argumente. A ajuns chiar sa ma amuze chestia asta. Urla, tipa, jignesc, inventeaza si alte comportamente joase.

Trebuie ca posed o adevarata putere daca ei nu mai stiu ce sa faca. Vor sa ma ingroape moral si mai nou si financiar. Dar nu stiu ca nu au cum sa reuseasca asta. Si asta ma amuza teribil. Ca ei incearca in disperarea lor si cred ca reusesc, dar nici o sansa. Se gandesc doar la ei, dar nu au habar ca puterea mea e nemarginita. Asa a fost si asa este. Am zis.

Si mai stiu un lucru. Ca oamenii sau asa zisii oameni care incearca sa-mi faca rau in nesabuinta lor, si-o iau pe cai misterioase. Buhuhuhuuu…

Incerc sa nu le port pica caci ei nu stiu ce fac. Le intorc chiar si celalalt obraz. Asa m-a invatat Iisus.  Ce am de pierdut? Nimic, caci ma repet, puterea mea e nemarginita.

Asa e si a lor, doar ca inca nu isi dau seama de asta. Inca.

So, some people fear me. Ma amuza teribil caci trebuie ca posed multa lumina si ei mult intuneric daca simt frica catre mine. Caci frica e opusul iubirii.

De fapt e tot o forma de iubire ceea ce fac ei. D-asta transmit unor astfel de oameni multa iubire. Direct din inima catre inima.

Si le voi trimite mereu. Pana cand sper, ca iubirea si lumina mea ii va trezi si vor ajunge sa-si dea seama singuri de puterea din ei. Si atunci nu le va mai fi frica. Si vor genera iubire. In ei si din ei. Si atunci vor cunoaste paradisul. Caci paradisul e acolo, trebuie doar sa scape de iad. Caci iadul e o iluzie. Nu stii asta?

Mi-a spus odata un om pe care l-am iubit ca am o putere cu care nu stiu ce sa fac. Eu vin si zic cu ocazia asta, ca da, am o putere si da, stiu ce sa fac cu ea. Bine. Fac bine cu ea. Uite asa am ales eu anul trecut cand am renascut.

4 thoughts on “People fear me

  1. do re mi says:

    ma repet : mi-e esti tare draga !
    si da avem multa lumina si multi o vor vrea acum si multa putere asa ca incearca ei cat or vrea sa ne distruga moral sau financiar ca tot noi avem corabia lui Noe!

Leave a Reply

