Fucked up brains

Remarc in ultima vreme in jurul meu niste creiere stricate. Departe, degeaba, distante, neordonate, neechilibrate, pur si simplu fucked up.

Chiar daca am o teorie care spune ca toti, dar absolut toti de pe acest Pamant suntem nebuni intr-un fel sau altul, aici vorbesc despre altceva. Creiere deraiate care nu mai au cum sa intre in nebunia obisnuita, sa zic asa.

Ce e mai ciudat este faptul ca parca am un lipici la astfel de creiere. Sunt atrase de mine ca mustele la…ma rog, stii tu. Sau ca ursul de miere. Ma trezesc cateodata in rolul psihologului de serviciu, numai ca, cu aceste fucked up brains nu mai ai ce sa faci. Din pacate.

Creierele astea au diferite varste. Unele au ajuns asa din cauza unui stil de viata bahic, halucinant sau junky mo’ fucka. Adicatelea si le-au cam facut cu mana lor.

Eh, mai am o teorie. Daca in fiecare dintre noi sunt doua energii antagonice, una pozitiva si una negativa, atunci cu ajutorul acestui stil de viata, se deschide pur si simplu o usa catre energia negativa. Si atunci te trezesti cu tot felul de musafiri nepoftiti care vin sa se hraneasca si nu se lasa pana nu te doboara. Sau poate hranesti doar partea negativa din tine, asta daca ai noroc. Dar mira-m-as.

Intrebarea care planeaza deasupra scafarliei mele este de ce oare aceste creiere sunt atrase de persoana mea?

Este oare pentru ca eu sa invat ceva de aici? Daca e asa, ce? Sau poate doar vin sa se hraneasca? Caci astfel de creiere ma epuizeaza pana ma imbolnavesc efectiv. No kidding.

Un lucru bun in toata tevatura asta este faptul ca am ajuns sa recunosc astfel de creiere si nu mai stau mult prin preajma lor.

Cum sa recunosti astfel de creiere? Simplu. Le lipseste coerenta. Minim de contact vizual. Minciunele blana. Ego exarcebat. Frustrare. Ascunzisuri. Paranoia. Suflet cam mort sau in drum spre moarte. Evita confruntarea. Minciunele blana iar. Nu daruiesc decat daca nu le apartine. Furacioase nene. Nu numai pe tine te fura, ci pe toata lumea. Sufera de grandomanie. Joaca diferite roluri in functie de ceea ce au nevoie. Au mai multe masti. Toate de prost gust. Ochi magnetici. Tipa cateodata. Infantile, maxim de infantile. Oportuniste. Dispar si apar. Fricoase. Trecutul si altii sunt de vina pentru cum sunt ele in prezent. Viitorul este intotdeauna roz, trebuie doar sa treaca peste perioada grea care dureaza de o viata. Nu pot iubi, dar mimeaza iubirea in functie de necesitati. Apar brusc in viata ta si cat ai zice peste sunt ca si acasa. Si dispar la fel de brusc, asta daca nu cumva esti mai perspicace si le dai ban. Sa nu uitam ca daca cumva ai indrazneala sa dispari tu, vei auzi tot felul de ineptii despre persoana ta. Si lista poate continua…

Cum ii simti? Simplu. Dintr-o data viata ta e acaparata de creierele astea. Problemele lor si doar ale lor sunt cele mai importante. Lor le e greu, incredibil de greu, trebuie sa le ajuti sa treaca de perioada asta. Perioada care e nesfarsita. E o energie joasa pe care o simti in spatele tau. Pay attention. Se simte cam ca o greutate pe spate care te apasa.

Da-le delete, scutura-te si mergi mai departe ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Nu le permite creierelor bolnave sau stricate sa-ti invadeze propriul creier. Daca cumva apar in mintea ta, scutura-te in continuare pana nu mai exista nici o urma.

Ce ne facem cu creierele astea? E ca si cum ar umbla dracii singuri prin lume facand tot felul de tampenii. Nu-i inchidem undeva? Caci fac rau.

Sunt din ce in ce mai multe de astfel de creiere zilele astea. Din ce in ce mai multi draci. Mai mici sau mai mari.

Beware. Beware of fucked brains.

3 thoughts on “Fucked up brains

    • do re mi says:

      Credeam ca numai mie mi se intampla ca am devenit si eu paranoica dar tu ai explicat atat de bine, nici nu stii cata dreptate ai si cel mai dureros e cand cel alaturi de care ai petrecut o viata sau ma rog o lunga bucata din ea incepe sa prezinte astfel de simptome si nici o raza de lumina nu ti mai aduce in prezent ci doar chin si atunci sigura solutie optionala e despartirea pentru ca alta practic nu mai e disponibila daca vrei sa mai traiesti si sa mai ai o speranta .
      si da viitorul poate sa fie in final un pic mai bun dupa ce te scuturi si realizezi ca esti puternic acum si statul langa astfel de indivizi iti ia toata energia si te imbolnaveste deci in concluzie dupa 22 ani de casnicie divortez asa nu mai pot trai ,acum mie greu si am mereu recaderi dar n-am ce face nu pot sta langa cineva care nuu ma mai vrea si pe care nu-l mai vreau si care ma considerea nebuna pentru ca am alte preocupari fata de gloata .
      mi esti tare draga dar nu vreau sa incarc pe nimeni cu problemele mele cu toate ca si eu am nevoie de ajutor .

      • pinkfondant says:

        Sunt aici pt tine. Let it go. Nu e un sfarsit, e un nou inceput. Fara atasamente degeaba. Love u.

Leave a Reply

