Mao gone

De vineri Mao a plecat. A fost gonit de intuneric pentru ca lumina lui era incomoda. Cand m-am intors, l-am cautat, dar deja trecusera 3 ore de cand era pe strazi.

Cert este, ca este deja miercuri si el nu a sosit. Nici aici la curte si nici la vechea locatie. Eu ce ma fac?

Zilele petrecute aici fara el nu mai sunt la fel. Nu ma pot opri din plans caci daca nu plecam nu avea cum sa-l mai goneasca nimeni. Era responsabilitatea mea, dar cum sa prevad ca va fi gonit?

E miercuri si tot nu stiu nimic de el. Pana cand? Mi-e dor si ma doare ca nu stiu daca este bine.

A fost in viata mea 2 luni. Este in viata mea in continuare. E in inima mea. Va fi mereu. Am crezut ca viata lui grea s-a terminat de cand ne-am cunoscut. Se pare ca m-am inselat?

L-ati vazut cumva pe Mao? Daca da, spuneti-i sa vina acasa caci acum avem gard si nu-l mai poate goni nimeni. Nu va fi certat. Sa vina sa dezgroape cele 2 jucarii ascunse bine de el. Am gasit doar una. Celelalte doua sunt ingropate prin curte.

L-ati vazut cumva pe Mao?

2 thoughts on “Mao gone

  1. do re mi says:

    Destinul tau e prea greu de dus pentru el ,inca nu e sigur daca trebiue sa preia el o parte din greutate sau inca nu s-a decis daca trebuie ,de-aia tot vine si pleaca ,de data asta ,daca se intoarce ,sigur a luat o decizie ,mi-ar fii placut sa-l cunosc si pe el si pe tine !

Leave a Reply

