mao

Povestea Fondantei cu Mao continua. Acum 2 zile Fondanta a plecat intr-o vizita a carei locatie era destul de aproape si a decis sa nu mearga cu Furia Neagra. In felul asta putea merge si Mao care nu doreste (deocamdata) calatoria decat cu propriile picioare.

Zis si facut. Fondanta si Mao au plecat impreuna pe jos. Ajunsi la destinatie, Mao nu a fost primit in incinta, ca sa zic asa. Dar stie tot si a inteles ca trebuie sa stea afara sa ma astepte. La ceva vreme, cum statea el cuminte si linistit asteptand, l-a remarcat o tipa care s-a gandit ea sa-l alunge de acolo. Mao a plecat. Fondanta a iesit la plecare si el nu mai era. L-a cautat ceva vreme dar nu era de gasit.

A durat o noapte pana ce Mao a sosit acasa. A venit inapoi in fata blocului. Am fost atat de mandra de el. Si bucuria din partea amandurora a fost la cote maxime.

Tot nu stiu cu exactitate care e treaba cu cainele asta. Zici ca e cainele meu si eu nu stiu asta. Sau cel putin asa se poarta el. Poate stie el mai bine.

Ce l-a facut sa vina la mine in casa direct pe canapea? Ce il face sa stea cu mine? Ce l-a facut sa vina inapoi dupa mine?

In primele zile, cand il lasam singur afara, il gaseam un pic panicat latrand printre lume si la lume. Era ca si cum ma pierduse. Acum, se trezeste dimineata si vrea afara. Ii deschid usa si e treaba lui sa se descurce cu usa de la bloc. Nu intimpina dificultati.

Ma duc dupa el sa-l iau si il gasesc linistit, dormind in parc. Si vine pur si simplu cu mine acasa.

In casa sau pe strada este cu ochii pe mine ca pe butelie. Nu ma scapa din ochi. Ce il atrage atat de tare la mine? Si cum de s-a el mutat el cu mine just like that?

Putin daca ma misc in pat se trezeste imediat si se uita la mine. Am ajuns sa ma simt ca si cum eu sunt intr-o misiune si a sosit el trimis de comandament ca sa ma ajute intr-o posibila situatie viitoare in care ajutorul lui este vital. Si protectia lui este necesara din seara intalnirii. Si e ca si cum Mao stie asta.

A fost teleportat impreuna cu un tovaras de-al lui trimisi amandoi in misiune. Mao mi-a fost desemnat si celalalt altcuiva. Caci mi s-a povestit ca au fost 2 caini impreuna care au aparut pe aici chiar in ziua in care Mao s-a mutat cu mine si celalalt mergea dupa o fata. Celalalt nu a mai aparut si am tot iesit pe afara cu Mao. Locul unde m-a gasit Mao este acelasi cu locul in care il gasesc mereu cand ma duc sa-l iau de afara. Banuiesc ca sta cam mereu pe acolo cand e singur.

Sau poate il asteapta pe celalalt. Sau poate au amandoi o misiune. Cine stie…Daca e asa si mi-a fost desemnat, prin acceptare se va afla mai devreme sau mai tarziu care e treaba cu cainele asta.

Sau poate l-am materializat pur si simplu caci,  cu doua zile inainte de intalnirea cu el, am tot vorbit despre cum doream eu un caine la curte si fiecare isi dadea cu parerea referitor la rasa potrivita.

Materializare sau nu, momentan intimpin doua dificultati cu el. Una e de natura olfactiva si cealalta e parul pe care il lasa. Ambele se vor rezolva prin relocarea amandurora la curte. Mai e putin.

Cu ocazia asta, as vrea sa transmit comandamentului ca Mao e pe pozitia alocata si in siguranta cu mine. 🙂

Good job, boy!

4 thoughts on “mao

  1. do re mi says:

    l-ai materializat sant sigura si cu casa la curte va fii la fel : repede si luna asta ar fii ideal pentru ca ni se dau noi rezolvari in luna taurului , se stie ca el materializeaza fizic ce e deja in plan subtil
    si ni se da ce avem nevoie cu adevarat si altfel de cum planificam noi ,oricum intra noul acum in viata noastra / sigur ai nevoie de un paznic in primul rand al flancului si mai e si chestia aia ca toata lumea are pe cineva pe care se poate bizui -de incredere si ajutor ,poate comandamentul -universul iti aduce concret o noua experienta ca sa vada daca intelegi mesajul ca ai devenit mulltidimensionala si poti intelege telepatic limbajul animalelor ,ca te poti conecta cu dimensiuni inalte nevazute si doar simtite -intuite .ai cunoastere veche ce trebuie pazita vegheaza de un suflet pur si -mi pare asa o cunoastere de nivel shambala ,cred ca ai si vreo lumina care te supravegheaza si ajuta .E posibil sa dispara dupa ce constientizezi niste lucruri -pentru ca isi termina misiunea ,sau va ramane pana la sfarsit cu tine ca paznic si invatator ,o sa stie el care e cel mai inalt bine pentru tine .

    Sa va fie bine 4-04 !

  2. madimon says:

    El decide. Eu simt ca va ramane cu mine. In 2-3 saptamani ma mut la curte si daca si el doreste asta, mi casa su casa. Acum cand am venit de afara, nu a mai vrut sa intre in casa si a ramas in fata usii pe covor. I-am dus castronelele afara si pazeste intrarea. Sunt foarte mandra de el si de-abia astept sa aiba curtea lui. Maine mergem la doctor. Multumesc pentru raspuns, inseamna enorm de fiecare data! Si eu te citesc. E ca si cum m-as tuna la adevar cand te citesc. In alta ordine de idei, nu am inteles 4-04. Sau trebuie sa elucidez singura?

  3. do re mi says:

    Ai postat textul la 4.04 minute ,sincronicitate si eu ma uit la ceas in ultima perioada numai la ore din astea multidimensionale si cred ca e vorba de altceva de fapt cred ca ni se atrage atentia ca se intampla ceva si mai cred ca e vorba de modificarea Adn -ului ,ca ni s-au mai adaugat niste spirale pe langa cele 2 ,probabil datorita acestui lucru ni s-au marit mult ,in ultima perioada -practic de cateva luni ,toate perceptiile

Leave a Reply

