Intermission

Nu stie Fondanta ce se intampla in ultima vreme, daca vina ii apartine sau vine de undeva din univers, dar de ceva vreme e agresiva. Nu se stie de ce. Inca.

Fondanta parca nu mai are rabdare. Rabdare pentru ce? Nu-si mai bate capul cu atitudini si comportamente. Pur si simplu. Si pare agresiva. Sau ma rog, asa e perceputa.

Parca nu mai poate sa se exprime. Parca nu isi mai gaseste cuvintele. Parca nu mai merita. Chiar si acum cand scrie, cu ceva dificultate reuseste sa-si formeze frazele. Si sa-si aranjeze gandurile. Dubios I say.

Vroia ea Fondanta sa transmita ceva cu postul asta, dar se pare ca intre timp gandurile au fugit. Unde? Treaba lor.

A trecut cu bine si peste Siberia si acum s-a teleportat direct in primavara. Cred ca gandurile Fondantei au ramas in Siberia ingropate bine in zapada.

Cam difuza Fondanta de ceva vreme, dar ce e mai interesant este faptul ca azi-noapte a visat niste tarte. Le punea cineva pe o tava si le baga la cuptor. Un flash dintr-un vis. Si azi, ghici ce? A fost cautata de Ciclama care vroia sa-i daruiasca, binenteles, o tarta pe care a facut-o ea. Hm.

Fondanta stia ea de cu noapte, pare-se. Ciclama nu se poate ascunde. Pentru Fondanta ea e transparenta. Si reciproc. Good.

Ceva se intampla sau mai degraba ceva nu se intampla. Parca sta ceva in aer gata sa explodeze.

Zilele intunericului au trecut. Vine echinoctiul de primavara si cu asta basta. Cica de acum e adevaratul inceput de an. Si tind sa cred asta.

Am mai scris asta prin februarie, stiu, dar am acelasi feeling. Si cu riscul ca ma repet, zic ca ceva e pe vine. Sa vedem, sa vedem, ce-o sa iasaaaaa.

Atat. Ioc inspiratie.

2 thoughts on “Intermission

  1. do re mi says:

    Dragele mele,
    CITITI MESAJUL DE ASTAZI AL BARBAREI HAND CLOW!.

    Asta seara, incepand cu ora 23, si pana maine dim in jurul orei 8
    suntem un canal deschis spre Divinitate. Luna noua in Pesti.
    Nu am curaj sa va dau amanunte de ce si cum …. dar asa este.
    Eu voi face noapte alba, atat cat voi putea.

    Pregatirea incepe de la ora 17.50, cand luna intra in conjunctie cu Jupiter
    (marele benefic, cel ce ne arata ce este drept si corect pentru noi si pentru
    omenire)
    Mai este un moment important la 2.30 (noaptea) cand Luna se intalnerste
    cu Mercur si Uranus (punct de armonie intre mentalul personal si cel colectiv).
    Daca aveti pe cine mai intrebati. Asa am facut eu, am inteles ce mi s-a explicat si
    stiu ce sa fac. Oricum, sa fii in legatura cu Dumnezeu, cu ajutorul conjuncturii
    astrale, e ceva, nu?

    Va am in suflet, alaturi de mine.

Leave a Reply

