Bad ass reiki

Fondanta a fost invitata zilele trecute de catre un personaj pe afara. Si dusa a fost. Acolo ea a cunoscut alte personaje, dintre care doua barboase si paroase si unul unghios, daca pot sa ma exprim asa. Cu imaginile astea a ramas ea, nu incearca sa jigneasca pe nimeni.

Eh, si cum stateau ei de vorba cu Fondanta, unul dintre barbosi a fost recomandat ca practicant de reiki. Gradul doi mai exact.

Si din vorba in vorba, barbosul s-a declarat un fost practicant de reiki, dar mai nou cu un mare ghimpe impotriva. Argumente nu prea a adus el Fondantei, sau ma rog, argumentele nu au fost in asa masura incat sa o converteasca si pe Fondanta.

Ce zicea el mai exact? Sustinea sus si tare ca reiki e de la diavol. Vobele lui le citez, le citet cu acuratete. De unde e Fondanta sigura ca reiki nu e de la diavol? Dar de unde e barbosul asta sigur ca reiki de la diavol? Huh?

Barbosii la o zi dupa acest incident, a auzit Fondanta, au fost in vizita la moastele lui Ilie Lacatusu. Mi se pare mie sau e ceva nu stiu cum aici? Ma abtin. Copii cu aere de legionari.

Nu am nimic cu Ilie Lacatusu, de-abia ieri am aflat despre el. Nu cunosc, nu ma pricep. Dar e ceva nu stiu cum.

De ce are biserica un cui impotriva reiki? Nu facea acelasi lucru si Iisus? Sau gresesc eu?

Nu face reiki minuni? Face diavolul minuni? Ia uite ce scrie aici. Citez si eu:

“Diavolii nu au nici o putere de a face minuni adevarate, dar prin halucinatii mincinoase inseala pe oamenii necredinciosi si pe cei slabi in credinta.


Sfantul loan Gura de Aur zice: “Diavolii nu au reusit sa vindece nici macar pe vrajitorii si fermecatorii care le slujeau lor, de besicile si de bubele pe care le-a dat Dumnezeu prin Moise in Egipt” (lesirea 9,11).

Si daca dracii nu se milostivesc de sufletul tau, cum se vor intrista de durerea trupului tau? Diavolii se silesc sa te scoata pe tine din imparatia Cerului si deci cum te vor izbavi pe tine de boli?

Deci nu te amagi crestine, ca niciodata lupul nu se poate face oaie, nici diavolul nu se va face candva doctor. Ca mai lesne este ca focul sa inghete si zapada sa incalzeasca, decat diavolul sa te vindece pe tine.”

Nu mai zic nimic. I rest my case. Pe asta nu o auzisem. Reiki de la diavol…Bad ass reiki.

Ce sa inteleg, ca barbosului nu i-a placut lumina?

Si inca o chestie. La intalnirea respectiva, cu barbosii si unghiosul, era si o pisica. Care a fost in brate pe la unul si pe la altul cu forta. Nu a stat. La un moment dat, dupa ce s-a primenit ea pe calorifer, a venit pe la spatele meu si mi-a mirosit parul.

Eu m-am intors cu fata la ea, m-a mirosit pe fata, mi-a mirosit gura, dupa care a plecat. Eu vorbeam cu astia despre bad ass reiki. A trecut pe la mine prin brate, dupa care a venit pur si simplu si s-a asezat comod in poala mea.

Eu nu am avut niciodata o mare afinitate cu pisicile. Nu am nimic cu ele. Sunt doar un pic alergica la par. Si ele ma simt si nu prea ma deranjeaza. Dar pisica asta avea ceva de punctat. A fost acolo cu mine, nu m-a lasat singura. Bad ass cat.

One thought on “Bad ass reiki

Leave a Reply

