They don’t know who i am

Corpul fizic al Fondantei s-a nascut prin “77 dupa cutremur. Bine ca a fost cutremurul, ca altfel ea nu mai era. Sau cel putin corpul ei fizic.

Cert este ca am asa o senzatie ca lumea din jurul meu de aici nu stie cine sunt. Au fost cateva persoane de-a lungul timpului care s-au prins. Le numar pe degete. Dar foarte putine.

Unele au spus, pe altele le-am simtit ca stiu cine sunt. Nici macar nu trebuiau sa spuna. Dar sunt totusi cam putine.

O asemenea misiune sa-mi fi ales eu? Nu cred ca stiam ce fac sau am fost in halul asta de altruista. Altfel nu-mi explic.

Lumea nu stie cine sunt. Asta experimentez de cand m-am nascut in corpul asta fizic. Nu am simtit asa de acut decat de cand m-am mai marit.

Cu ceea ce se intampla acum, pot sa spun sigur ca lumea nu stie cine sunt. Aleatoriu se mai intampla ca cineva sa ma recunoasca la nivel de suflet. Dar destul de rar. Ce inseamna asta?

Pana la urma, intrebarea este: Cine sunt eu? De ce am senzatia asta? De ce ma doare ca astia nu stiu cine sunt? Who the fuck am I?

Ideea e ca la nivel de suflet, in inima mea, eu stiu cine sunt. Nu am cuvant pentru asta. Nu cred ca exista acum, aici cuvantul asta. Dar ma intreb de ce oare exista intrebarea asta, pe care sper ca am elucidat-o, si de ce unii ma recunosc si altii nu?

De ce oare sunt atat de putini cei care ma recunosc? De ce oare sunt atat de multi care nu stiu cine sunt? Ii simt…They don’t know who i am.

Inteleg ca e un drum de unul singur. Nu are cum sa fie altfel. It’s the only way…De ce respectul e principala emotie pe care o trezesc in oameni? Nu ca m-ar deranja asta, dar de ce?

Am inteles ca exista suflete pereche si ca exista suflete geamane. Stiu ca am dat peste suflete pereche. Stiu. Am simtit. Atunci, de prima oara. Am stiut, nu stiu cum. Dar am stiut.

Si atunci, intrebarea logica este:  Unde e e sufletul meu geaman? Am inceput de ceva vreme sa-i simt gandurile.  E acolo. Nu stiu unde. Dar e acolo. Mai am de luptat un pic cu un suflet pereche care nici macar nu stie ce i se intampla. Nici nu a stiut vreodata.

Dar sufletul meu geaman e acolo. Nu stiu cum sa explic asta. Nu stiu cum sa zic in cuvinte senzatia pe care o am in privinta acestui suflet. Nu stiu cum sa explic ceea se simt. E dubios si in acelasi timp extraordinar. Nici nu exista cuvant…Dar asa cum il simt eu, stiu, stiu si simt ca si acest suflet ma simte pe mine.

Este foarte frumos ceea ce se intampla. Si mai stiu ca sunt aici, ca prin exemplul meu, sa aduc o schimbare. De fapt, fac asta de cand m-am nascut. Si nici macar nu-mi dadeam seama.

Acum nu fac decat sa constientizez asta. De cand am murit si am inviat. Sunt tot eu, dar de dragul cuvintelor, sa zicem ca sunt a better me. Nu am alte cuvinte care sa exprime mai exact. De fapt, ceea ce scriu acum, mi se pare ca, cuvintele sunt foarte sarace si nu ma ajuta deloc ca sa exprime ceea ce este. Pentru ca este.

Am zis. Ci sentiamo.

2 thoughts on “They don’t know who i am

  1. do re mi says:

    Eu stiu cine esti : sufletul de teracota arsa !sau ca sa fiu mai explicita daca in cele 7 pene ale vulturului e samanul de teracota arsa cel ce are toata cunoasterea tribului si face toate initierile avand o varsta si o cunoastere enorma, pentru moi ,tu esti sufletul de teracota arsa .

Leave a Reply

