As pleca reloaded

Scriam aici despre gandurile mele de a pleca.  Asta  era prin noiembrie. Remarc ca a trecut ceva  vreme  si nici macar nu mai  m-am gandit la asta. Numai  ca,  gandul a fost lansat si  luna asta a inceput sa se  concretizeze ideea mult mai  bine.

Astept sa treaca zapezile astea si ma voi sui in Furia Neagra catre locatia care a aparut fara ca macar eu sa fac ceva in privinta asta. Trebuie doar sa bat drumul pana acolo si sa-mi aleg casuta. Care ma asteapta.

A fost doar un feeling si doar o idee razleata, dar vad ca de fapt asta trebuie sa fac. Cum ar fi? Numai ca, m-am mai gandit. Ar fi buna o turbina eoliana. Oare cat o costa?

Vad o imagine de-a mea cum stau eu afara langa casuta mea de lemn cu laptopul in brate, rezemata de un copac si inconjurata de liniste. Si scriu. Va scriu voua cum e.

Am ceva emotii in privinta plantatului caci niciodata nu am fost mare fan al acestei activitati. Si nici nu stiu daca ma voi descurca tare bine. Dar sper sa invat, sunt cu inima deschisa.

Am de reparat, de renovat, de colorat si ce o mai fi pe acolo de facut. Deocamdata hibernez asteptand primavara.

Nu mai e mult.

Leave a Reply

