Ciorile

Azi-noapte, pe cum ma intorceam eu catinel dintr-o vizita unde halisem niste sushi, am facut stanga frumos de pe Dorobanti si m-am indreptat cu pasi de plimbare catre luxosul apartament.

Pe Stefan cel Mare, cum mergeam eu cu gandurile mele in buzunare (le era frig), aud la un moment dau un falfait ca de aripi. Ma uit in stanga, ma uit in dreapta cu razele din ochi pregatite de atac. Dar, stupoare, nu era nimeni sau nimic.

Zic eh, poate imi falfaie gandurile. Draci. Falfaitul a continuat. Incerc sa-mi dau seama de unde se aude si, remarc un copac infiorator. Fara frunze, sinistru, cu ramurile intinse spre cer ca si cum ar fi cerut ajutor. Negru tot de suparare.

Ma uit mai bine sa vad si pasarea sau pasarile care ar fi putut sa falfaie. Nimic, domne. Si iar. Fal, fal, fal…Wtf???

Ma uit in spate. Zic o fi vreun carton sau ceva de genul. Nici urma. Un pic suprinsa de falfaiala asta, imi continui drumul si imi bag iar gandurile in buzunar, ca deh, adia putin. Eu am grija de ele intotdeauna.

Si iar. Fal, fal, fal…De data asta nici macar nu m-am mai catacdisit sa ma uit. Poti sa falfai pana ti se face rau. Am avut asa un feeling de frica strecurata pe sub vesta mov. Dar mi-am amintit ca nu trebuie sa-mi fie frica si am continuat plimbarea nocturna.

Si iar. A mers cu mine falfaiala asta aproape tot drumul. La un moment dat, din fata mea venea un cersetor care vorbea singur. Asta pana cand s-a apropiat de mine si foarte sigur pe el, mi-a cerut o tigara.

Eu i-am dat una, a ramas un pic surprins de faptul ca am acceptat sa i-o ofer, mi-a urat sanatate si dupa aia a tipat dupa mine ca ma cinsteste el maine.

Si asa a fost. Azi am fost cinstita…

M-am mai oprit la un moment dat sa ma uit mai bine de unde se aude, dar intr-un final am renuntat. Se auzea de undeva de sus. Dar pe sus nu era nimic. Sau cel putin eu nu vedeam nimic.

Si am ajuns acasa intreaga si fara ca falfaiala sa-mi faca nimic. Uite asa.

Poate vreo cioara din copacul negru si sinistru a fost curioasa sa vada unde ma duc la ora aia. Si poate s-a deghizat sa n-o vad eu. Fal, fal, fal…

Leave a Reply

