Iubirea

De ce iubirea e subapreciata? De ce, daca iubesti ceva sau pe cineva, este un semn de slabiciune? Pentru ca poti pierde acel ceva sau cineva si cica suferi. De ce ne gandim tocmai la final? Si daca suferi ce? Important este procesul iubirii si nu finalul. Care poate sa insemne si victoria Iubirii. De ce nu apreciem iubirea in sine si faptul ca exista in viata noastra?

De ce ne e frica atat de iubire? Este cel mai frumos sentiment. Din cauza ca o tot dam la o parte, apare opusul ei si anume Frica. Si de aici incep problemele.

La baza, exista doar 2 sentimente. Iubirea si Frica. Atat. De ce alegem Frica? De ce ii dam mai multa putere? De ce nu o anihilam cu Iubire? Este cel mai simplu.

De ce nu luam Iubirea sa incepem s-o crestem? Incet, incet pana cand Frica dispare de frica…Hi, hi.

Frica nu suporta Iubirea. Tocmai ca sunt antagoniste. Indisolubile. Nu ar exista una fara cealalta. Eu zic asa: Frica este Ego-ul si Iubirea este Sinele. Sau cel putin asa mi-am insusit eu notiunile astea.

Vestita lupta intre Bine si Rau. E de cand lumea asta. A fost mereu in fiecare. Lupta are loc in fiecare secunda in toti oamenii. Fiecare are de de ales. Poate sa aleaga Frica sau Iubirea.

De ce e mai usor pentru marea majoritate sa aleaga Frica? De ce este primul lucru pe care il aleg oamenii?

De ce esti luat drept prost daca dai semne de bunatate si tandrete? De ce oamenii incearca, si cateodata le si reuseste, sa profite de pe urma celor ce aleg Iubirea?

De ce este apreciata duritatea si lipsa emotiilor?

Ah, m-am plictisit. Nu mai scriu nimic ca m-am enervat. Mi se pare atat de simplu, e doar la o alegere distanta Iubirea asta. Nu mai imi bat capul. Alege Frica. E viata ta pana la urma. Eu aleg Iubirea. Punct. Si Binele. Astea sunt miracole. Azi, aici, acum.

Leave a Reply

