Praf in ochi

De curand, imi parvin tot felul de amenintari. Acum 2 zile unul ma ameninta pe mess ca imi face o pizda pe fata (scuze de limbaj, dar exact asa s-a exprimat). Sa inteleg ca vrea sa ma taie pe fata, nu? Vorbea la plural. Cica voua…care voua? Nu cunosc id-ul. M-am gandit ca poate a gresit. Am incercat sa-l informez ca poate a gresit persoana avand in vedere ca eu nu stiam cine este, dar mi-a replicat ca el nu sta la cafele? Wtf?

In seara asta, un proprietar de ghereta, cum el insusi s-a declarat, m-a amenintat ca daca mai parchez unde parchez de mai bine de un an in functie de faptul daca gasesc loc sau nu, imi taie cauciurile. Pot sa-i dau si eu foc la ghereta? Ca arde bine cu siguranta, caci are o ghereta cu carti, manuale mai exact.

M-a facut disperata, el impreuna cu o tiganca adunata ad-hoc la discutie. Tot eu eram disperata. Ce-i cu astia? A zis ca am voie doar noaptea sa parchez acolo. Ziua nu, caci il deranjeaza pe el. Cu ce? O sa fac o poza ca se sa vada exact ca nu incurc pe nimeni cu nimic.

Probabil ca nu ii merg vanzarile si acum cauta tot felul de tapi ispasitori pentru incasarile lui minore. Asta trebuie sa fie de vina ca a parcat aseara aici si uite, nu mai cumpara lumea. O sa-i sparg rotile.

Degeaba am incercat sa-i explic ca locul respectiv este pentru mine ultima solutie. Folosesc acel loc doar atunci cand nu am efectiv nici un loc liber. The last resort.

L-am rugat sa se uite sa vada si singurel ca nu am unde. Mi-a sugerat locul din fata unei farmacii. In fata usii.

Este pentru prima oara de cand stau aici cand am probleme cu cineva cu locul de parcare. Chiar m-am bucurat acum ceva vreme ca lumea e altfel aici fata de lumea din fosta locatie.

A trebuit sa vina asta cu ghereta lui cu manuale…Daca imi sparge rotile, eu ii dau foc la ghereta. Sa vanda praf, daca tot e praf. Fac si poze. Am cu ce. Ca nu beau.

Si dupa aia…let it go…

Leave a Reply

