Film

Eu de ceva vreme nu votez. Stiu, nu e in regula. E chiar rau. Si uite asa, stiind aceasta notiune, am reusit ceva vreme s-o ignor. Dar cum toate au un sfarsit, am decis ca anul acesta sa ma duc la vot. In drum spre locatia respectiva, conducand Furia Neagra, am avut parte de un film. Sau ma rog, de un scenariu.

In film se facea ca eu intram in sectia de votare. Ma legitimam, imi luam buletinele, 3 la numar, si o luam catinel catre perdeaua albastra ce creeaza o atmosfera super intima. Acolo, eu intram cu putina emotie vadita. Si incepeam sa stampilez. Mult. Peste tot. Unde trebuia si unde nu trebuia. Sunetul stampilei pe lemn se auzea destul de strident si repetativ.

Lumea din afara perdelei albastre intime a sesizat zgomotul stampilei apasate, chinuite. Ies din intimitatea mea creata clar de niste designeri de talie mondiala si ma indrept catre urne sub privirile curioase ale potarnichilor.

In fata urnelor emotia mea clar capata proportii. Faceam ceva maret. Nu e dubiu aici. Pun fiecare bilet la locul lui fiind foarte atenta sa nu care cumva sa gresesc oalele. Toate privirile sunt in continuare atintite spre mine. Termin de aruncat hartiile, imi fac cruce si spun “Doamne ajuta!” Si plec.

Am votat 4 presedinti. Si la celelalte, am fost indecisa. Si da si nu.

Normal ca am fost indecisa. De o luna de zile reptilienii au decis ca eu sa nu mai am acces la tv. Cred ca vor ca eu sa le mai dau niste bani. Silence. I kill you. Nimic nu e intamplator.

Deci cum as fi putut eu sa stiu cu cine sa votez? Nu am urmarit nici o discutie mincinoasa. Nu am stiut cine candideaza. Ma rog, stiam de Basescu pentru ca in fata ferestrei mele, pe strada, au abordat intr-o noapte niste afise electorale. Ahaaaa, sunt alegeri, am zis eu. Uite-l si pe Basescu.

Promit sa ma duc si a doua oara la vot. Ce nu stiu inca este faptul daca o sa votez sau o sa ma porcesc iar cu filme dubioase.

Leave a Reply

